Puan-puan yang saya hormati,
Memiliki anak lelaki merupakan antara impian serta keinginan yang normal bagi setiap pasangan yang berkahwin tidak kiralah yang baru berkahwin ataupun yang sudah lama berumah tangga. Ini kerana anak lelaki merupakan insan yang akan menjaga anda dan keluarga suatu hari nanti.rumah
Anak lelaki yang bakal memikul tanggungjawab ini kerana anak perempuan suatu hari nanti akan berkahwin dan meninggalkan rumah jua mengikut suami.
Mungkin juga anda mempunyai alasan lain tersendiri mengapa anda mahukan anak lelaki ketika ini. Ia bukanlah suatu kesalahan jika anda mempunyai impian sebegitu kerana pasangan lain hari ini juga turut berfikiran sama seperti anda.
“Namun, tak semua sahaja dan terpaksa melupakan impian untuk memilki sekurang-kurangnya seorang anak lelaki.



ubatAda diantara mereka yang telah membelanjakan berpuluh-puluh ribu ringgit untuk menjalani rawatan serta membeli ubat-ubatan, malahan ada yang mengeluarkan duit untuk berjumpa bomoh atau menjalankan rawatan tradisional tetapi tetap gagal. Akibatnya mereka menyalahkan takdir serta keturunan kerana mereka beranggapan inilah punca utama mereka gagal menjadikan impian menjadi kenyataan..”
Percayakah anda bahawa ramai pasangan yang memasang impian untuk memilki sekurang-kurangnya seorang anak lelaki untuk memeriahkan hidup mereka tetapi akhirnya impian mereka hanyalah sekadar mimpi disiang hari?
Ya benar, banyak pasangan yang sudahpun mencuba berkali-kali untuk mendapatkan anak lelaki tetapi tetap hampa. Pada akhirnya mereka hanya mampu mendapatkan berderet anak perempuan impian memiliki anak lelaki itu suatu kenyataan. Nauzubillah min zalik..  




Ketahui lebih lanjut di Rahsia Anak Lelaki

0 comments:

Post a Comment

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!